مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 19:452021-09-04سياسي

یادداشت| 6 نقد خطاب به این 7 نفر


چند نکته در عملکرد یک ماه گذشته شورا مشهود بود که به نظر می رسد باید نقد بشود تا شورا برای ادامه مسیرش در سال های آینده حواشی کارش را کم و بازدهی را بالا ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از شهرکرد موضوع انتخاب شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری یکی از پرحاشیه ترین بحث های سیاسی روزهای اخیر بام ایران بود.

به هر حال ساعاتی قبل با انتخاب شورا، شهردار جدید کارش را آغاز کرد، اما چند نکته در عملکرد یک ماه گذشته شورا مشهود بود که به نظر می رسد باید نقد بشود تا شورا برای ادامه مسیرش در سال های آینده حواشی کارش را کم و بازدهی را بالا ببرد.

اول دو دستگی در شورای شهر؛ روزهای اول خیلی مشهود نبود و برخی از اعضا هم بدشان نمی آمد که این اختلاف را مخفی کنند؛ ریشه اختلاف هم به جلسات اول و حتی غیر رسمی شورا بر می گردد که برای انتخاب رییس شورا تنش هایی پیش آمده بود؛ اما قهر کردن ها، ترک جلسه کردن ها و رودرو ایستادن ها بین اعضای شورای شهر آنقدر مشهود بود که دیگر قابل انکار نبود؛ بدون شک عدم اتحاد بین اعضای شورا بزرگترین آسیب پیش روی خواهد بود، البته اگر تدبیری فوری نشود.

دوم عدم اولویت سنجی شورا؛ شورای شهر روزهای طلایی آغازین خود را سرگرم جلسه گذاشتن با مدیران یا افرادی بودند که شاید هیچ ارتباطی به شورا نداشته باشند، یا حداقل در این ماه های اول ارتباطی نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| 6 نقد خطاب به این 7 نفر

یادداشت| 6 نقد خطاب به این 7 نفر